I'm sticking with You

Jag jobbar ihjäl mig just nu. Idag börja jag dock kl 12 (tacka gudarna). Men för mycket sömn kan tydligen också göra att man blir en dag-zoombie. Så, det är just så har jag dragit omkring hela dagen, vandrat omkring som en vålnad. En grå figur, som bara smälter in bland alla raggsockor och störtkorgar. Visst hade jag mina moments och brast ut i ett övertrött asgarv. De var få, men de fanns. Och då verkade jag väl mest, ärligt talat, psykopatisk.

*Cyklade hem i isigt pissregn.

När jag kom hem fick jag ett ryck och möblerade om här hemma. Tröck in skrivbordet i min alkov, blev trött på att de stökiga skiten stod mitt i rummet. Men det blev faktisk himla bra. Så nu kan jag antingen sitta i min übersköna säng eller den kalla stolen om jag vill sitta vid skrivbordet. Det är bara att välja liksom. Faaan vad bra det blev.

Prata med pappsen en bra stund i telefon, tills han fastnade i TVn och sluta lyssna. Kul att jag är precis likadan!! Kan bara stänga av, ibland är det inte ens meningen, jag bara inte hör (eller så orkar jag inte lyssna). Emelie är snart hemma i skitkallaskitsverige!! Vi, både papi och jag, var överens att de skulle vara skönt att få hem henne! Vi ska ha Julafton igen när hon är hemma! Längtar efter att ge henne paketen. Älskar att ge presenter, nästan mer än att få faktiskt.


Kollade på filmen Juno förut. Så älskvärd.

Barry Louis Polisar – All I Want Is You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0