Sleepin' sleepin'

Magen står rätt ut efter allehanda fläskfilé, bea, crocketter och cheeseballs. Det är nästan så jag inte kan sitta framåtlutad. Frågan är bara varför jag skulle behöva sitta framåtlutad? Nej just det, kanske ska låta bli.

Fick en julklapp nyss av Sofie som kom hit en snabbis och lämna den. OKEJ jag gillar att få sakeeeer ibland... (Hänvisar till de jag skrev i föregående inlägg).

Höll förövrigt på att bli påkörd när jag cyklade hem förut. Okej det har väl varit nära någongång förut, men inte såhär! Det var verkligen bara någon millimeter ifrån innan gubbaset stanna. Jag hade kunna hamna på någons huv liksom. Men snabb som katten veja jag undan och cyklade lite småskakis hem. Puuuhh.

Nej nu ska jag bädda rent i sängen och sedan krypa ner. Jag är LEDIG imorrn! Då kommer Caroline in för lite lunch och presentletning. Sen kommer mor och far in, jag har tänkt att hänga med dom, kolla på en taklampa och knalla lite på stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0