En listaaaa

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag åkte slalomskidor för första gången. Köpte en hel utrrustning och drog till Sälen!

2. Höll du några nyårslöften?
Nej det gjorde jag verkligen inte, fan.

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år?

Nej inte någon av mina nära.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Norge, Spanien, England, Turkiet

6. Är det något du saknar från 2011 som du vill ha 2012?

Någon gosig och snäll karl skulle sitta fint kanske...

7. Vilka datum från 2011 kommer du alltid minnas?
8 augusti, då fick jag en till liten kusin!

8. Vad var din största framgång 2011?

Att jag börja tycka om mig själv mer.

9. Största misstaget?
Att förlita sig på någon helt opålitlig.

10. Bästa köpet?

Min mobil som dock blev stulen i somras.

11. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder, resor och alkohol.

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Alla resor som jag gjorde gav mig ordentliga energiboostar.

13. Vilka sånger kommer påminna dig om 2011?
Kapten Röd – Ju Mer Dom Spottar
Snoop Dogg & Wiz Khalifa – Young, Wild & Free - feat. Bruno Mars
Den svenska björnstammen – Allting kommer bli bra
Lady Gaga – Yoü And I
Lady Gaga – Scheiße
Robyn – Cry When You Get Older
Beyoncé – Run The World (Girls)

med mera!

14. Var du gladare eller mer nerstämd i år än tidigare år?
Jag var gladare!

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Semestrat i Sverige.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?

Jobbat (fast ändå inte), kanske druckit

17. Hur tillbringade du julen?
Med familj och släkt

18. Blev du kär i år?

Nej

19. Hur många one night stands?

De borde jag inte skriva.

20. Favorit program på tv?

Criminal Minds, The Big Bang Theory

21. Hatar du någon som du inte hatade i början av året?

Det är dumt att gå runt att hata, men jag äcklas av en speciell person.

22. Bästa boken du läste i år?
Alltså jag läste ingen bok, eller jo "Linas kvällsbok" i Turkiet

23. Största musikaliska upptäckten?

Lady Gaga is the shit

24. Något du önskade och fick?

Jag önskade att jag skulle få uppleva en massa saker och de kan jag säga att jag verkligen fick.

25. Något du önskade och inte fick?
En bil

26. Årets bästa film?
Oj, jag är sämst på att komma ihåg filmer. Såg Fast 5, med Frida, mycket ögongodis i den filmen.

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag firade med vännerna kvällen innan och så kom släkten och käka tårta dagen efter.

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år bättre?
Ja, om jag hade brytt mig mer om mig själv och hur jag mådde. Än gått och hoppats på något som ändå inte kommer hända.

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Avslappnad (Ibland lite för). Försökte våga mera iår, ha på mig det JAG tycker är snyggt. De blev för det mest bra.

30. Vad fick dig att må bra?
Vännerna och min familj. Att resa och komma bort.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Bara en? Nää. Paul Walker, Alexander Skarsgård, Justin Bobby.

32. Vem saknade du?
Min farfar

33. Årets nykomlingar?

Frida Olsson, my homegirl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0