Snöörveeel

För att markera hur synd det var om mig idag, gick jag hem 17.50 istället för 18.00 från jobbet. När jag cyklade hem funderade jag över hur mycket snor det egentligen får plats i näsan? Eller är det så att det är hjärnsubstans jag snyter ut i mina nyinköpta extra soft näsdukar? Ja ja, NOG OM DET.

Sifo ringde nyss och frågade om jag ville svara på några frågor. Det har hets ringt mig i 2 timmar utan att jag svarade. Såg de missade samtalen och hoppades på att de skulle vara något spännande! Men icke... Inte heller svarade jag på några frågor. Kändes som om jag skulle ha ett muntligt oförberett prov... TÄNK om jag svarade fel!? Eller man kan antagligen inte svara fel inser jag nu i skrivandets stund. Men ändå.

Undra hur dum man måste vara för att svara fel på SIFOs undersökningar?

Nicki Minaj – Stupid Hoe - Explicit Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0