defying the laws of gravity

Igår var det en riktigt underbar dag, så efter en förmiddag med matteräknande gav jag mig ut med FridaO på en långpromenad. Det var underbart väder! Ända sen jag var liten har jag alltid velat vara ute när det varit fint väder. Det var som en oskriven regel hemma hos oss. "Är det fint väder, gå ut och lek". Vilket jag gärna gjorde! Behövde också långpromenaden för att mjuka upp mina ben till träningen på kvällen, eftersom träningsvärken sen i måndags var intense!

Efter träningen igårkväll bar det av hem till Sofie för lite mys! Färgade håret på kvinnan och sen kom Maria som jag inte träffat på år och dar! Såå himla kul att träffa henne! Vi satt och babbla och sen helt plötsligt var klockan halv ett, tiden går fort när man har roligt, det är verkligen så.

Idag är det jobb som gäller, ska bara kasta ihop en lunch tror jag... Eller om det blir Felix tacopaj idag igen. Fast jag har ju föresten sallad sen igår, perfekt!

Njuter av solen på Gatsuberg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0